1 Kasım 2014 Cumartesi

KURU BİR CİLDİNİZ Mİ VAR ? ONA UYGUN MASKE İSTER MİSİNİZ?


Kuru ciltler, çok kuru oldukları için yüzeyden verilen ürünlerin geçmesi zor olur.

Öncelikle bir yumurta sarısı kaseye dökülür. Üzerine bir tatlı kaşığı zeytinyağı ilave edilir. Ardından karıştırılır, kek yapar gibi çırpılır. Üzerine 2 yemek kaşığı da süt eklenir. Sütün doğal olması önerilir ve iyice karıştırılır. 

Maskeyi uygulamadan önce cildin temiz olması önemlidir. Bir ya da iki gün önceden peeling uygulanmışsa daha güzel sonuçlar elde edilir. Sıvı maske kek fırçası yardımıyla sürülebileceği gibi, elinizle de sürebilirsiniz. 

Aşağıdan yukarıya doğru uygulanması çok önemlidir, yumurta nedeniyle hemen donacaktır. Dairesel hareketlerle dudak üstü, burun kenarları, göz çevresinin yakın bir sınırına kadar sürdükten sonra, çok hareket etmeden 15 dakika geçirilmelidir.

15 dakikanın sonunda, yumurtanın ciltten arınmasını kolaylaştırmak için, doğal bir sabun varsa avuçlara hafif bir suyla yedirin, cilde hiç su değmeden uygulayın ve soğuk suyla yıkayın.

Kış aylarında haftada 2 kere, yaz aylarında haftada bir ya da 15 günde bir yapılması yeterlidir.


2 yorum:

  1. Cildim kuru olduğundna ilgiyle okudum. Sizi yeni keşfettim. Ben de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Tabiki misafir olmaya geliyorum hemen .Hoşgeldiniz sizde:)

    YanıtlaSil